Sunday, 10 June 2018

მეორე დღე





       ჩემი პროექტია: ,,  ქართული ფოლკლორი-ჩვენი ქვეყნის სავიზიტო ბარათი"                  მოსწავლეებმა გაარკვიონ,რამდენად იცნობენ ქართულ ფოლკლორს-რა სიხშირით უსმენენ მათ,ასრულებენ თუ არა ხალხურ ცეკვას და სიმღერას?
დაასაბუთონ, რა ნიშნით გამოირჩევა მათ მიერ შერჩეული მუსიკალური დიალექტი, ანუ რა განსაკუთრებული თავისებურებების გამო შეიძლება მიჩნეულ იქნას იგი საქართველოს სავიზიტო ბარათად.მოსწავლეები დაინტერესდნენ და გაარკვიონ საქართველოს მოსაზღვრე ქვეყნების მუსიკალურ ფოლკლორზე,გაეცნონ მეცნიერულ კვლევებს,ლიტერატურას, სადაც ქართული ხალხური პოლიფონიური აზროვნებისა და სხვა საინტერესო საკითხებია გაშუქებული.მოიძიონ და გაეცნონ შესასწავლი რეგიონის ხალხური მუსიკალური მასალის აუდიოჩანაწერები.შეისწავლონ და შეასრულონ (შეძლებისდაგვარად) რამდენიმე სიმღერა და ცეკვა

1 comment:

  1. მუსიკა არის საგანი რომლის გარეშე მოსწავლეები ნაკლებათ თუ მუშაობენ, მაგრამ ამასთანავე,სკოლაში ამ საგნის ინტეგრირება რთულია სხვა საგნებთან, კარგია, რომ ამ თემაზე მუშაობთ

    ReplyDelete